آموزشی

ساخت وبلاگ

    تعویض باتری انواع ماشین: تعویض باتری ماشین در محل، از باتری‌های قدیمی تا باتری‌های جدید و با هر برند و مارکی را می‌توانید از متخصصان باتری کار  درخواست کنید. هیچ تفاوتی ندارد که ماشین شما داخلی یا خارجی باشد، یا باتری شما جدید یا قدیمی باشد بلکه تعویض باتری هر نوع خودرو به کمک متخصصان باتری کار  امکانپذیر است.

    خرید باتری توسط کارشناس: اگر در مورد باتری‌ها اطلاعات ندارید، کارشناس باتری کار  بهترین و مناسب‌ترین باتری‌ها را به شما معرفی می‌کند تا تصمیم‌گیری برایتان آسان شود. همچنین باتری قدیمی شما را خریداری کرده و از قیمت باتری نو کم می‌کند.

    مشاوره رایگان: اگر برای انتخاب یک باتری مناسب برای خودرو و یا زمان تعویض آن دچار مشکل هستید، باتری کار  امکانی را فراهم کرده تا پس از ثبت سفارش بتوانید به‌صورت رایگان با متخصصان ما ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها مشاوره بگیرید.

    پشتیبانی باتری کار : از لحظه‌ای که در باتری کار  سفارش خود را ثبت می‌کنید، تا زمانی که خدمات متخصصان پایان یابد، تیم پشتیبانی باتری کار  در کنار شماست. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سؤالی می‌توانید با پشتیبانی باتری کار  تماس گرفته و موضوع را با آن‌ها درمیان بگذارید.

روند ثبت سفارش خدمات تعویض باتری خودرو در محل از باتری کار  چگونه است؟

ثبت سفارش خدمات تعویض باتری خودرو در محل از باتری کار  رایگان است و با کلیک بر روی ثبت رایگان سفارش می‌توانید متخصصان را از نیاز خود باخبر کنید. در مرحله اول برند و مدل خودرو را در کادر مشخص شده یادداشت کنید. سپس از بین گزینه‌های موجود، برند باتری موردنظر را انتخاب کنید. صباباتری، اوربیتال سپاهان، و پیشنهاد متخصص متناسب با خودروی شما، از گزینه‌های موجود در این قسمت هستند. در مرحله بعدی آمپر باتری موردنظر را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. سپس در کادر مشخص شده، توضیحات تکمیلی را برای متخصص یادداشت کنید. درنهایت نیز روز و ساعت و مکان مراجعه متخصص را انتخاب کرده و ثبت سفارش به پایان می‌رسد.

هزینه تعویض باتری ماشین  در محل چقدر است؟ این جز خدمات باتری کار بوده که به صورت کاملا رایگان ارسال و نصب و تست برق و دینام انجام می شود.

چطور به کیفیت خدمات تعویض باتری خودرو باتری کار  اعتماد کنم؟

برای اینکه زمان تعویض باطری ماشین  خود را تشخیص دهید تا به متخصص مراجعه کنید، ابتدا باید نشانه‌های تعویض باتری ماشین  را بدانید. عدم وجود برق در سیستم ماشین و یا بد استارت خوردن خودرو نمونه‌ای از آن‌ها هستند. اما متخصصان باتری کار  می‌توانند در زمینه خرید باطری ماشین  و نصب و تعویض آن بر روی ماشین کمکتان کنند. شما می‌توانید از نزدیک نحوه تعویض باتری خودرو را مشاهده کرده و از کیفیت خدماتی که به شما ارائه می‌شود اطمینان حاصل کنید.

اگر قصد تعویض باتری خودرو در محل را دارید، اگر به دنبال متخصص نصب و تعویض باتری خودرو هستید، اگر قصد تعویض باتری قدیمی خودرو با باتری جدید را دارید، همین حالا سفارش خود را به‌صورت رایگان در باتری کار  ثبت کنید و از کار باکیفیت متخصصان ما بهره‌مند شوید.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 13:50

باتری کار  چه خدماتی در زمینه عوض کردن باتری خودرو در محل ارائه می‌کند؟

وقتی باطری ماشین  خراب شده یا از کار می‌افتد، ماشین دیگر روشن نخواهد شد. درنتیجه برای تعویض باتری ماشین در محل آن باید خودرو را به تعمیرگاه بُکسل کرد و یا به دنبال باتری‌ساز سیار خودرو بود. باتری کار  امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید با استفاده از متخصصان مجرب در این زمینه، در محلی که خودرو شما قرار دارد باتری را تعویض کنید. متخصصان باتری کار  می‌توانند خدمات باتری‌سازی در محل را در کمترین زمان به شما ارائه کنند؛ اما به‌طورکلی خدماتی که به شما ارائه می‌شود عبارت‌اند از:

    تعویض باتری ماشین در محل

    تعویض باتری پراید، سمند، تیبا، ال90، پژو پارس، 206، 405 و تمامی خودروهای داخلی

    تعویض باتری تمامی مدل‌های کیا، تویوتا، هیوندای، بنز، BMW، مزدا و تمامی خودروهای خارجی و وارداتی

    تعویض باتری چری، جک، جیلی، هایما، MVMو تمامی خودروهای چینی

    تعویض باتری صبا باتری، سپاهان باتری، گلوبال، دلکور، شارک، رویال، باتری اتمی کره‌ای، باتری اوربیتال و انواع باتری‌های موجود در بازار

متخصصان باتری کار  توانایی نصب و تعویض تمامی باتری‌های موجود در بازار بر روی تمامی خودروهای موجود در بازار را دارا هستند. حتی برای تعویض باتری خودروهای هیبریدی نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سفارش آنلاین خدمات تعویض باتری خودرو در محل از باتری کار  چه مزیتی دارد؟

    امکان سفارش آنلاین و تعیین روز و ساعت: برای اینکه تعویض باطری ماشین  در منزل شما انجام شود، نیازی نیست در تعمیرگاه‌ها و خیابان‌ها به دنبال باتری‌ساز بگردید. شما می‌توانید با سفارش آنلاین در باتری کار  و با مشخص کردن روز و ساعت، از متخصص بخواهید تا با خریداری باتری نو، به محل مورد نظرتان مراجعه کرده و کار نصب کردن باطری ماشین  را برایتان انجام دهد.

    دسترسی به تعمیرکاران باتری‌ساز مورداطمینان: باتری به‌نوعی نقش قلب خودرو را ایفا می‌کند. درنتیجه اطمینان از بهترین بودن آن و همچنین نصب صحیح بسیار اهمیت دارد. شما باید متخصصانی را برای این کار انتخاب کنید که از صحت کاری آن‌ها اطمینان داشته باشید. باتری کار  تمامی این متخصصان را در تهران کنار یکدیگر جمع کرده تا شما در کمترین زمان، به مورداطمینان‌ترین آن‌ها دسترسی داشته باشید  و با بهترین قیمت باطری ماشین با اطمینان خاطر خرید خود را در محل انجام داده و از خدمات پس از فروش آن با بهترین و مجرب ترین پرسنل بهره مند گردید.

یادت باشه تو این روزای کرونایی حتی اگر باطری ماشینت خراب شد بیرون نرو باتری کار رایگان برات ارسال و نصب میکنه!

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 13:41

 

در شروع آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت ، دانستن مسیر گام به گام رسیدن به مقصد کار را ساده‌تر می‌کند. این کار باعث می‌شود تخمین درست‌تری از زمانی که برای آموزش جاوا اسکریپت نیاز دارید بزنید. همچنین از سردرگمی و هدر رفتن زمانتان برای تحقیق در این مورد کم می‌کند. در این مطلب قصد داریم مسیر پر پیچ و خم شروع یادگیری جاوا اسکریپت و حرفه ای شدن در آن را به طور کامل برای شما توضیح دهیم.

ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد! زبان برنامه نویسی ساده ای که به صفحات HTML متصل می‌شود و معجزه می‌آفریند. اما پس از شروع یادگیری جاوا اسکریپت رفته رفته به این نتیجه می‌رسید که مفاهیم بسیاری برای یاد گرفتن وجود دارد. ممکن است کمی گیج شوید. اسامی زیادی به گوشتان می‌خورد: انواع تکنولوژی‌های جاوا اسکریپت که کاربرد یا معنی آن‌ها را نمی‌فهمید. نگران نباشید! هر چه نیاز دارید اینجاست:

چگونه جاوا اسکریپت یاد بگیریم

در ابتدای مسیر نیاز است که شما مفاهیم زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت مانند تعریف متغیر ها، توابع و... را فرا بگیرید. این مرحله مثل خط شروع شما است. می‌توانید برای شروع یادگیری جاوا اسکریپت از کتاب ها، دوره آموزش جاوا اسکریپت، مقالات و... استفاده کنید. به هر حال احتمالا به زودی در این مرحله آماده می‌شوید. خواندن و دنبال کردن مقالات راهنمای جامع جاوا اسکریپت برای شروع این کار، پیشنهاد ماست!

یادگیری ES6

ECMAScript یا به اختصار ES یک استاندارد برای زبان‌های برنامه نویسی است. جاوا اسکریپت مهم‌ترین پیاده کننده این استاندارد است. ES6 در واقع آخرین نسخه منتشر شده از اکما اسکریپت است. اگر در مورد ES6 اطلاعات کافی ندارید می‌توانید به بخش تاریخچه جاوا اسکریپت در نوشته جاوا اسکریپت چیست مراجعه کنید.

ES6 امکانات جدیدی را به جاوا اسکریپت اضافه می‌کند. اما همه مرورگر‌ها از آن پشتیبانی نمی‌کنند. برای حل این مشکل می‌توانیم از ابزار هایی استفاده کنیم که کد ES6 را به جاوا اسکریپتی که توسط همه مرورگر‌ها قابل اجرا باشد ترجمه می‌کند. یکی از این ابزار‌ها کتابخانه Babel است. با استفاده از Babel به راحتی می‌توانید کد‌های ES6 خود را برای اجرا روی مرورگر به جاوا اسکریپت خام تبدیل کنید.

در آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت در آکادمی بنو سعی نموده‌ایم تا مفاهیم پایه‌ای این زبان را به شکلی ساده برای برنامه‌نویسان تازه‌کار و علاقه‌مند به یادگیری این زبان شرح داده و ایشان را با جنبه‌های مختلف جاوا اسکریپت آشنا سازیم.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 13:29

بعد از موتور خودرو، باطری ماشین حرف اول را در روشن شدن ماشین می‌زند. بدون باتری، سیستم استارت، برق، حرکت و بسیاری از سیستم‌های دیگر خودرو کار نخواهند کرد. درنتیجه همیشه باید در چک‌کردن و نگهداری صحیح از آن تلاش کنیم. باتری‌ها انواع مختلفی دارند که دو نوع از پرکاربردترین آن‌ها باتری‌های اتمی و باتری‌های اسیدی هستند. باتری‌های اسیدی که از قدیم بر روی خودروها قرار می‌گرفتند و با اضافه کردن آب اسید (آب باتری) کار خود را انجام می‌دادند. باتری‌های اتمی نیز نسل جدیدی از باتری‌های ماشین هستند که با تکنولوژی روز و بدون نیاز به آب باتری کار می‌کنند. خراب شدن باطری ماشین بعد از مدتی، یک اتفاق طبیعی است؛ اما وقتی باتری خودرو خوابید چه باید بکنیم؟ برای خرید باتری ایرانی و خارجی خودرو به چه کسی مراجعه کنیم؟ خدمات باتری‌سازی در تهران را به چه کسی بسپاریم؟ نصب باتری ماشین در محل را از چه کسی بخواهیم؟ آیا تعویض باتری نو با کهنه قابل انجام است؟ بهترین باتری ماشین را از کجا پیدا کنیم؟ و بسیاری سؤال دیگر که ممکن است در ذهنمان شکل بگیرد.

اگر شما نیز برای تعویض باتری خودرو سیار به یک متخصص احتیاج دارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا این کار را در هر محلی که تمایل داشته باشید انجام داده و مشکل خودروی به‌راحتی برطرف شود.

چه زمانی به تعویض باتری ماشین در محل  در تهران نیاز داریم؟

خوابیدن باتری ماشین دلایل مختلفی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به کارکرد زیاد، قرار گرفتن در سرما به مدت طولانی و پایان عمر باطری اشاره کرد. اگر انتخاب یک باتری مناسب برای خودرو و نصب صحیح آن را به متخصص این کار بسپاریم، می‌توانیم به بهترین شکل از باتری استفاده کرده و هیچ مشکلی در سیستم برق‌رسانی خودرو نداشته باشیم. بعد از خراب شدن باتری یا نیازمند تعویض بودن آن، باید به یک متخصص تعویض باتری مراجعه کنیم؛ اما به‌طورکلی موقعیت‌هایی که در آن‌ها به یک متخصص در این زمینه احتیاج داریم عبارت‌اند از:

    هنگامی‌که باتری ماشین خراب شده و ازکارافتاده باشد.

    هنگامی‌که بخواهیم باتری کهنه خود را با باتری نو تعویض کنیم.

    هنگامی‌که باتری در سرما قرار گرفته یا به مدت طولانی از آن استفاده نکرده‌ایم و نیازمند شارژ مجدد است.

    هنگامی‌که باتری ماشین خواب رفته و خراب شده است.

    هنگامی‌که بخواهیم باتری‌های اسیدی خود را با اتمی تعویض کنیم.

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 12:57

5.رانندگی های پرتکرار در مسافت های کوتاه

این نکته مختص عملکرد دوم دینام است که طی آن منجر به شارژ باطری ماشین می شود. همانطور که می دانید دینام برای شارژ باتری نیاز به زمان دارد، اما اگر مسافت و به تبع آن زمان روشن بودن خودرو کوتاه باشد، دینام فرصت کافی برای پمپ انرژی الکتریکی به سلول های باتری را نخواهد داشت. تنها راه جلوگیری از این مشکل این است که خودرو را در مسافت های طولانی تری به حرکت وا دارید. اگر شما از آن دست رانندگانی هستید که اتومبیل خود را برای مدت 5 تا 10 دقیقه به کار می اندازید و یا از آن برای پیمودن مسافت های کوتاه استفاده می کنید و با مشکل خالی شدن باتری مواجه شدید، یک دلیل محتمل برای آن همین مسافت های کوتاه رانندگی است. اگر اتومبیل را قبل از شارژ کامل آن توسط دینام خاموش کنید، پس از مدتی با مشکل خالی شدن باتری مواجه خواهید شد.

6. دمای بیش از حد

دمای بیش از حد می تواند منجر به تشکیل کریستال های سولفات سرب شود. این موضوع می تواند منجر به افزایش زمان مورد نیاز برای شارژ باتری، کاهش چشمگیر عمر مفید باتری و حتی سوختن باتری شود. فرآیند سولفاته شدن در باتری ها می تواند منجر به اختلال در تبدیل موثر انرژی شیمیایی موجود در باتری به انرژی الکتریکی گردد. و از آنجا که شارژ باتری زمان بیشتری به طول می انجامد، ممکن است وقتی اتومبیل را خاموش می کنید، باتری به طور کامل شارژ نشده باشد.

7. سست بودن کابل های متصل به باتری و یا ایجاد خوردگی در آنها

خوردگی می تواند از دیگر عواملی باشد که به موجب آن سلول های باتری انرژی ذخیره شده را به خوبی نگه نمی دارند. زنگار حاصل از این فرآیند می تواند بر ترکیبات خاص مواد و عناصر موجود در باتری که منجر به تبدیل انرژی شیمیایی به الکتریکی می شود، تاثیر گذار باشد. به زبان ساده تر زنگ و خوردگی مانع از آن می شود که باتری اتومبیلتان 100 درصد شارژ شود. لازم است همواره تمامیت و محکم بودن کابل های موتور خودرو را چک کنید. اگر هر نشانه از خوردگی و زنگ زدگی مشاهده کردید، باید هرچه سریع تر آن را بزدائید. در مورد کابل های سست، مشکل ایجاد شده در روشن کردن اتومبیل است. حل این مشکل بسیار راحت است.

8. باتری ضعیف یا کهنه

 

هر چیزی عمر محدودی دارد. حتی با وجود پیشرفت های بسیار در باطری ماشین ها،  برای ساخت باتری های با عمر حدود صد سال، هنوز راهی طولانی در پیش داریم. دلیل آن نیز ساده است. گذشت زمان موجب تحلیل و زوال دستگاه ها می شود. ما انسان ها آن را به صورت پیری و گذر عمر احساس میکنیم. برای موجودات غیر زنده به آن فرسایش می گوییم. اکثر باتری ها با عمر مفید 3 تا 4 سال تولید می شوند، البته این تخمین بر اساس رانندگیِ نرمال زده شده. بدون نگهداری مناسب و با عادت های غلط رانندگی نباید انتظار چنین طول عمری را  از باطری ماشین خودتان داشته باشید.

ممکن است باطری ماشین شما در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد. با این وجود آگاهی شما از عواملی که باعث خالی شدن باتری وقتی اتومبیلتان خاموش است، کمک می کند تا  از این اتفاق پیش گیری کنید. این موضوع به شما یاری می کند، هنگامی که بیش از همیشه به اتومبیلتان نیاز دارید، ترسی از روشن نشدن آن نداشته باشید.

شما با مراجعه به سایت باتری کار که بزرگترین سایت فروش باتری ماشین می باشد می توانید از قیمت باطری ماشین با نازلترین قیمت خریداری نمایید.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت: 19:12

هشت مورد که منجر به خالی شدن باتری اتومبیل شما می شود

یکی از اتفاقاتی که صاحبان اتومبیل از آن وحشت دارند، این است که وقتی آماده رفتن بر سر یک قرار مهم هستند، ماشینشان روشن نمی شود. اگر چه موارد متعددی می تواند منجر به این شود که اتومبیل روشن نشود، اما یکی از شایع ترین علت های آن  مشکل در باطری ماشین است. این بخش از خودرو که در اتومبیل های مدرن معمولا آن گونه که باید به آن پرداخته نمی شود، باعث آغاز به کار مجموعه می شود که در نهایت موتور اتومبیل را روشن می کند و علاوه بر آن انرژی مورد نیاز قسمت های الکتریکی خودرو را نیز فراهم می کند. با از کار افتادن باتری روشن کردن اتومبیل تقریبا غیر ممکن است. اما اصلا چرا باتری از کار افتاده؟ در اینجا به ارائه 8 پاسخ به این سوال خواهیم پرداخت، که چه چیزی منجر به خالی شدن باتری در زمان خاموش بودن اتومبیل شده؟

1. اشتباهات انسانی

صرف نظر از اینکه چقدر در کنترل موارد پس از رانندگی جدی و دقیق باشید، همواره احتمال این وجود دارد که موردی را به طور سهوی فراموش کرده باشید. شاید فراموش کرده باشید چراغ جلوی ماشین را خاموش کنید و یا درب کاپوت را کاملا نبسته باشید. همچنین امکان دارد چراغ داخل کابین اتومبیل را هنگام خارج شدن از آن خاموش نکرده باشید. اینها موارد از اشتباهات انسانیست که سهوا روی می دهد. مشکل اینجاست که این موارد، برای کارکرد از انرژی الکتریکی موجود در باتری استفاده می کنند. باطری ماشین یک شبه از کار می افتد، چون موارد یاد شده در تمام طول شب مشغول به کار بوده اند. برخی اتومبیل های مدرن، راهکاری  برای اخطار به صاحب خودرو دارند که به وسیله آن اعلام کند هنوز یکی از سیستمهای اتومبیل روشن، اما در اتومبیل های قدیمی تر معمولا خبری از این موارد نیست.

چنانچه این اتفاق افتاد می توانید از خدمات تعویض باتری ماشین در محل بهره مند شوید.

2. سیستم شارژ ناقص یا معیوب

زمانی که در حال رانندگی هستید، اجزای الکتریکی خودرو انرژی خود را از دینام (alteator) می گیرند. این بخش از اتومبیل، به طور همزمان، وظیفه شارژ باطری ماشین را نیز به عهده دارد. اگر در این سیستم  ایرادی وجود داشته باشد، شما با مشکل خالی شدن باتری مواجه خواهید شد. امکان دارد خود دینام از نظر فنی مشکلی نداشته باشد، ولی دیگر اجزای درگیر در این سیستم ایراد داشته باشند. برای مثال تسمه پروانه (belt-tensioner) کهنه و فرسوده  و یا تسمه سست، می تواند مانع عملکرد بهینه دینام شود. بنابر این اگر باتری اتومبیلتان مدام از کار می افتد، حتی زمانی که در حال رانندگی هستید، احتمالا مشکل از سیستم شارژ خودرو است.

3. مشکل در سیستم برق خودرو

مکانیک ها به آن مکش برق انگلی (parasitic drain) می گویند. موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که مکش برق انگلی ایرادی بسیار شایع است. بعضی از اجزای خودرو باید هفت روز هفته و 24 ساعت روز به فعالیت ادامه دهند. برای مثال سیستم امنیتی اتومبیل شما باید به طور دائم فعالیت کند. اگر اینگونه نباشد چطور انتظار دارید وظایف امنیتی خود را انجام دهد؟ ساعت خودرو و تنظیمات ذخیره شده در رادیو نیز مواردی از این دست هستند. این دستگاه ها برای فعالیت از باتری اتومبیل انرژی می گیرند. مشکل واقعی زمانی ایجاد می شود که ماشینتان فیوز معیوب، نقصی در سیم کشی و یا ایرادی در نصب این اجزای الکتریکی داشته باشد. موارد یاد شده می توانند از جمله دلایل خالی شدن یک شبه باطری اتومبیلتان باشند.

4. دیود دینام مشکل دار

همانطور که در بالا اشاره شد، دینام از اجزای بسیار مهم در تمام سیستم خودرو است که دو وظیفه بسیار حیاتی را انجام می دهد. این دستگاه وظیفه تامین انرژی اجزای الکتریکی خودرو در زمان حرکت، و همچنین شارژ باتری اتومبیل را به عهده دارد. زمانی که برای دیود درون دینام مشکلی ایجاد شود، دینام حتی در زمان خاموش بودن موتور نیز به شارژ سیستم ادامه می دهد. این فرآیند معیوب موجب می شود هنگامی که صبح قصد دارید ماشینتان را روشن کنید با یک باتری خالی روبرو شوید و نتوانید اتومبیل را روشن کنید. مشکلات دیگری نیز در رابطه با دینام وجود دارد که می تواند منجر به شارژ ناکافی سلولهای باتری شود.

شما همواره می توانید با مراجعه به بزرگترین سایت فروش باطری ماشین از خدمات آنلاین باتری کار بهره مند شوید.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت: 19:04

گاهی پیش می آید که باطری ماشین شما به صورت ناگهانی خالی می شود. اگر برای اولین بار با چنین مشکلی مواجه شوید احتمالا به فکر تعویض باتری ماشین در محل با یک نمونه جدید می افتید، اما در صورت بروز مشکل تعویض باتری بهترین راه نیست. در ادامه با بررسی دلایل ناگهانی خالی شدن باطری ماشیندرباتری کار همراه ما باشید.

چرا باطری ماشینخراب می شود؟

باطری ماشینیکی از قطعاتی است که به دلایل بسیار زیادی دچار آسیب می شود و احتمال خرابی آن بسیار بالاست. اما در بحث خالی شدن باطری ماشین می توانیم سه دلیل اصلی و عمده را معرفی کنیم.

دلایل خالی شدن باطری ماشین را به طور کلی می توانیم در سه مورد اصلی خلاصه کنیم:

    وجود مشکل ذاتی در خود باتری

    وجود مشکل در سیستم سیم کشی خودرو

    اشتباهاتی که خود راننده مرتکب می شود

با این تفاسیر می توان گفت که بسیاری از مشکلاتی که برای باتری به وجود می آید به سادگی قابل رفع هستند و نیازی به تعویض یا مراجعه به تعمیرگاه ندارند. بیشتر افراد زمانی متوجه ایراد باتری می شوند که خودرو خاموش است و قصد روشن کردن آن را دارند. اما گاهی خالی شدن باتری در حین حرکت خودرو نیز اتفاق می افتد.

مهمترین دلایل خالی شدن باتری

وقتی باتری به صورت مدام دچار نقص می شود زیاد به دنبال بررسی و تعمیر نباشید، چرا که باطری ماشین به احتمال بسیار زیادی خراب شده و نیاز به تعویض دارد. اما در بیشتر مواقع خراب شدن باتری به دلیل خوردگی و یا اتصالات غیر اصولی نیز هست. شرایط دمایی نیز می تواند تاثیر مستقیمی در عمر باتری و نحوه عملکرد آن داشته باشد.در ادامه دلایل دیگری که به سرعت در عمر باطری ماشین تاثیر دارند را معرفی خواهیم کرد.

     روشن ماندن چراغ خودرو

    یکی از شایع ترین دلایل خرابی باتری که هرکسی ممکن است تجربه کرده باشد، روشن ماندن چراغ هاست. حتی روشن ماندن طولانی مدت چراغ سقفی داخل کابین نیز می تواند به راحتی باعث خالی شدن باتری خودرویتان شود.

    پس همیشه در هنگام ترک ماشین به بررسی چراغ های خودرو بپردازید که چراغی روشن نمانده باشد. در خودروهای جدید که دارای فناوری چراغ بدرقه هستند، در صورتیکه سیستم دچار نقص شده باشد فرایند خالی شدن باطری ماشین با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

    ضعیف بودن باتری ماشین

    هر باتری و منبع تغذیه ای که به خوبی نگهداری نشود و یا قدیمی شده باشد به مراتب شارژ کمتری در مقایسه با روزهای اولیه خود نگهداری می کند و این موضوع فقط محدود به باتری خودروها نیست.

    حتی کوچکترین مشکلات در سیستم برق کشی خودرو، مانند برق کشی برای دزدگیر می تواند باعث خالی شدن یک باتری معیوب شود.

    اکسید شدن اتصالات باتری

    اگر اتصالات قلعی باتری نیز دارای پوسیدگی بوده و یا اکسید شده باشند علاوه بر اینکه باعث می شوند برق رسانی به خودرو به خوبی انجام نشود، در حین فرایند شارژ نیز به خوبی عمل نکرده و باعث معیوب شدن باتری می شوند.

    مشکلات برق کشی خودرو

    همیشه خودروسازان تاکید دارند که اگر امور برق کشی و یا نصب خدماتی مانند دزدگیر و یا سیستم پخش توسط افرادی به غیر از نمایندگی های مجاز انجام شود، در صورت بروز مشکل مورد پوشش گارانتی نخواهد بود.

    کوچکترین مشکلات در سیستم برق خودرو که از آن با اصطلاح برق دزدی یاد می کنیم به زودی باعث بروز مشکل در خودرو می شوند. بررسی چنین مشکلی کار دشواری است و فقط به کمک افراد متخصص قابل انجام است اما در صورت بروز مشکل برای باتری می توانید به این دلیل هم توجه داشته باشید.

    شرایط دمایی

    باطری ماشین در دماهای بسیار سرد یا بسیار گرم به زودی دچار آسیب می شوند. هوای بیش از حد سرد و یا بیش از حد گرم تاثیر مستقیمی در مایع الکترولیت موجود در باتری دارند که باعث می شود باتری به خوبی شارز نشود و کارایی خود را از دست بدهد.

    وجود مشکل در دینام خودرو

    گاهی پیش می آید که باطری ماشین در حین حرکت و وقتی که روشن است خالی می شود. در چنین شرایطی مسلما مشکل از دینام خودروی شماست که شارژ باتری به صورت کامل صورت نمی گیرد.

    برای بررسی این مشکل بهتر است ابتدا تسمه دینام را برای مشکلات احتمالی چک کنید و سپس به دنبال وجود مشکل در خود دینام باشید.

بررسی وضعیت سلامت باتری

بدون باطری ، ماشین شما حتی روشن هم نمی شود، پس همانند دیگر قطعات باید همواره مراقب سلامت خودرو باشید. در بررسی های خود برروی باطری ماشیندر ابتدا چک کنید که اتصالات به درستی در جای خود نصب شده اند.

اگر باتری شما از انواع قدیمی است می توانید به بررسی سطح آب آن نیز بپردازید و در صورت نیاز کمی آب به آن اضافه کنید. اگر به دنبال ابزار های تخصصی برای بررسی سلامت باتری هستید می توانید به استفاده از هیدرومتر فکر کنید.

هیدرومتر دستگاهی است که سلامت باطری ماشیندر حین شارژ کامل را نمایش می دهد و کاربری ساده هم دارد. در صورتیکه اعداد نمایش داده شده برروی دستگاه با توجه به راهنمای استفاده از آن کوچک باشد، نشان دهنده معیوب بودن باتری و نیاز به تعویض و تعمیر است.

راه دیگر استفاده از دستگاه تستر است که معمولا در تمام تعمیرگاه ها وجود دارد. دستگاه های تستر به صورت مجازی باری را روی باتری قرار می دهند و سلامت آن را بررسی می کنند.

برای اطلاع از قیمت باطری ماشین به بزرگترین سایت فروش باطری ماشین مراجعه نمایید.

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت: 18:42

پس از انجام مراحل بالا باید پشت فرمان خودرویی که باطری ماشین آن دچار مشکل شده است بنشینید و استارت بزنید. اگر مراحل یاد شده به درستی انجام گرفته باشد یا مشکل دیگری در سیستم برق‌رسانی خودرو مشاهده نگردد، موتور خودروی معیوب باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کار بیافتد. در غیر این صورت یا کابل‌های اتصال به درستی به محل مورد نظر متصل نشده‌اند و یا این که مشکل خودروی معیوب جدی‌تر از خالی شدن شارژ باتری آن است.    

برای اطمینان یافتن از این موضوع ابتدا گیره‌ی منفی یا همان گیره‌ی سیاه را از خودروی معیوب جدا کرده و پس از آن سایر گیره‌های متصل به کابل‌های سیاه و رنگی را نیز در هر دو خودرو باز کرده و سپس دوباره آنها را با دقت بیشتری به مکان‌های اشاره شده وصل کنید. پس از آن بار دیگر گیره‌ی منفی و سیاه را به پایه فلزی موتور خودروی معیوب متصل کرده و از نو خودرو را استارت بزنید.

در صورت روشن شدن خودروی معیوب اندکی صبر کنید و پس از آن شروع به جداسازی گیره‌های سیاه و رنگی از هر دو خودرو نمایید. توجه داشته باشید که این کار باید از گیره‌های منفی آغاز شود. به این ترتیب که ابتدا باید سر منفی کابل سیاه را از پایه موتور خودروی معیوب جدا کرده و پس از آن به سراغ باتری خودروی سالم بروید و سر کابل سیاه را از قطب منفی آن جدا نمایید. پس از آن نیز نوبت به جدا کردن گیره‌های رنگی یا همان قرمز از قطب‌های مثبت باتری دو خودرو می‌رسد. در این‌جا ترتیب باز کردن دو سر کابل رنگی یا قرمز برخلاف کابل سیاه از اهمیت چندانی برخوردار نیست.

به این ترتیب مراحل جامپ استارت کردن یا باتری به باتری کردن خودرویی که باتری آن از شارژ خالی شده است به پایان می‌رسد و می‌توان از آن مثل گذشته استفاده کرد. پس از روشن شدن موتور خودرو، اتومبیل باید مدتی کار کند تا باتری آن به طور کامل برای فعالیت مجدد آماده شود. چه بسا که اگر بلافاصله موتور خودرو را خاموش کنید برای روشن کردن مجدد آن با مشکلاتی روبرو شوید.

شما به راحتی می توانید از خدمات تعویض باتری ماشین در محل باتری کار بهره مند شوید.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 24 شهريور 1399 ساعت: 15:52

خصوصیات آموزش برنامه نویسی پایتون

فهرست برخی از تغییرات عمده پایتون ۳٫۰:

    تغییر پرینت چون یک تابع غیرقابل انتقال است نه یک توضیح. این باعث می‌شود که تغییر یک ماژول برای استفاده از یک تابع پرینت متفاوت، آسان باشد و بنابراین ایجاد نحو منظم تر می‌شود. در پایتون ۲٫۶ این امکان با تایپ کردن

from – future – import print – function فراهم شد.

    اضافه شدن حمایت از یادآوری تابع انتخابی که می‌تواند برای معرفی تایپ خصوصی یا اهداف دیگر استفاده شود.

    یکسان کردن تایپ str/Unicode، به نمایندگی از یک متن، و معرفی یک تایپ byte تغییرناپذیر؛ با یک تایپ مطابق با bytearray تغییرپذیر، که هر دو آرایه از بایت را ارائه می‌کنند.

    از بین بردن خصوصیات سازگاری معکوس، شامل کلاس‌های به فرم قبل، قسمت کردن اعداد صحیح، استثناءهای رشته‌ای، و گزارش‌های نسبتاً نا آشکار.

فلسفه برنامه‌نویسی

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی چند پارادایمی است به طوریکه هم شیء گرایی[f] و برنامه‌نویسی ساخت‌یافته[g] را کاملاً پوشش می‌دهد و هم بسیاری از خصوصیات پایتون برنامه‌نویسی جنبه گرا و تابعی (مثل پشتیبانی از فرا برنامه‌نویسی را پوشش می‌دهد. پارادایم‌های برنامه‌نویسی دیگر نیز به وسیلهٔ افزونه‌ها پشتیبانی شده‌اند. مثل برنامه‌نویسی منطقی.

پایتون از تایپ پویا و ترکیبی از شمارش مرجع و یک حلقه کشف و بازیافت قسمت‌های هدر رفته حافظه برای مدیریت حافظه، استفاده می‌کند. یک ویژگی مهم پایتون تحلیل نام پویا است، که روش‌ها و نام متغیرها را در طول اجرای برنامه به هم ملحق می‌کند.

طرح پایتون به پشتیبانی محدود برای برنامه‌نویسی تابعی به سُنَت زبان لیسپ، ارائه شد. به همین منظور پایتون دارای توابع filter, map, و reduce و بیان‌های لیست، دیکشنری، مجموعه، و جنراتور است. اگرچه، تشابه‌های عمده‌ای بین پایتون و زبان خانواده لیسپ وجود دارد. این کتابخانه دو ماژول دارد (itertools and functools) که ابزارهای تابعی را با اقتباس از هسکل و استاندارد ام‌ال پیاده‌سازی می‌کند.

 

شما می توانید برای مشاهده سایر آموزش های ما به سایت آموزش برنامه نویسی آکادمی بنو مراجعه نمایید.

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 130 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 14:59

 

برای حل موقت مشکل پیش آمده و روشن شدن خودرو، دو راه حل وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

۱. بررسی سالم بودن اتصالات باطری ماشین

اگر با مشکل استارت نخوردن خودرو یا روشن نشدن موتور آن روبرو هستید بهتر است پیش از انجام هر کاری به بررسی اتصالات باتری بپردازید. به این معنی که سعی کنید از این موضوع خاطرجمع شوید که آیا محل اتصال سیم‌های باتری با ورودی‌های آن شل شده است یا این که مشکل خاصی ندارد. در صورت شل بودن محل اتصال سیم‌ها با باطری ماشین سعی کنید آنها را کاملا محکم کنید و خودرو را روشن کنید. در هنگام انجام این کار بهتر است از دستکش لاستیکی که یک عایق در برابر جریان الکتریکی محسوب می‌شود استفاده نمایید. در صورتی که محل اتصال سیم‌ها به باطری ماشینمشکلی نداشته و کاملا محکم باشد اما خودرو همچنان استارت نخورد و موتور آن به کار نیافتد، چاره‌ای جز رفتن به سراغ راه حل بعدی نیست.  

۲. باتری به باتری کردن

راه حل دوم که یکی از رایج‌ترین راه‌های مقابله با مشکل خوابیدن باتری ماشین به شمار می‌رود استفاده از روش جامپ استارت کردن است. در این روش که با نام باتری به باتری کردن نیز در میان رانندگان شناخته می‌شود از باتری یک خودروی دیگر برای روشن کردن موتور خودروی معیوب استفاده می‌شود. در واقع می‌توان از طریق اتصال باتری سالم به باتری مُرده از طریق کابل جامپر اقدام به احیای آن نمود.

در صورت به کار بردن این روش بهتر است از کابل‌های مناسب و باکیفیت برای روشن کردن خودروی معیوب استفاده کرد. چرا که ممکن است نوسانات جریان الکتریکی منجر به بروز آسیب‌های جدی در باتری خودروی معیوب شود. در این میان حتی تفاوت آمپراژ ایجاد شده می‌تواند منجر به آتش سوزی در خودرو گردد و مشکلاتی کاملا جدی را برای مالک آن ایجاد نماید. بنابراین همواره سعی کنید هنگام باتری به باتری کردن خودرو کابل‌های باکیفیت را مورد استفاده قرار دهید.

پس از خوابیدن باتری ماشین چه باید کرد

روش باتری به باتری کردن یا جامپ استارت کردن دو خودرو  

 

اگر قصد داشتید برای احیا کردن باتری خودرویی که خالی شده است از باتری یک خودروی سالم استفاده کنید و روش جامپ استارت کردن یا باتری به باتری کردن را به کار ببرید بهتر است مراحلی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت را مو به مو اجرا نمایید.

ابتدا کاپوت هر دو خودروی سالم و معیوب را تا حد امکان به یکدیگر نزدیک کنید و دو خودرو را درست روبروی یکدیگر قرار دهید. البته به این نکته توجه داشته باشید که دو خودروی سالم و معیوب به یکدیگر نچسبند و اندکی از هم فاصله داشته باشند. همچنین باید به این نکته توجه دشته باشید که پیش از آغاز عملیات جامپ استارت باید موتور هر دو خودرو خاموش باشد. پس از آن باید کاپوت هر دو خودرو را باز کنید.

برای اتصال باتری دو خودرو به یکدیگر دو گیره‌ی سیاه و دو گیره‌ی رنگی (معمولا قرمز) وجود دارد. هر کدام از این دو گیره به دو سر کابل هم رنگ با خود متصل هستند. باید توجه داشت که هر کدام از این دو گیره به قطب‌های هم نام در دو باتری سالم و خالی متصل شود. آن گونه که دو گیره‌ی رنگی باید به قطب‌های مثبت دو باتری متصل گردد. بنابراین ابتدا این دو گیره را به دو قطب مثبت هر دو باتری متصل کنید.

پس از آن نوبت به اتصال یکی از گیره‌های سیاه به قطب‌ منفی باتری خودروی سالم می‌رسد. در این مرحله برخلاف مرحله‌ی قبل لزوم رعایت ترتیب ضروری است. پس حتما ابتدا سر گیره‌ی سیاه را به قطب منفی باتری سالم و پُر متصل کنید. پس از این اتصال نباید جرقه‌ای ایجاد گردد.

همچنین باید توجه داشته باشید که سر دیگر گیره نباید در این مرحله به قطب منفی باتری خالی متصل شود. به جای آن باید سر گیره را به پایه‌های فلزی متصل شده به موتور خودروی معیوب متصل نمایید. دقت کنید که این مراحل را اشتباه انجام ندهید.

اگر موفق به انجام مراحل فوق نشدید می توانید با بزرگتری سایت فروش باطری ماشین  تماس گرفته و از خدمات تعویض باتری ماشین در محل بهره مند شوید.

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 14:50

مهم‌ترین دلایل خوابیدن باتری ماشین چیست؟

۱. نارسایی دینام

یکی از مهمترین دلایل خوابیدن باتری ماشین، نارسایی دینام خودرو است. به این معنی که اگر دینام خودرو نتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد بخشی از این وظایف به ناچار بر گردن باطری ماشین خواهد افتاد. اگر دینام خودرو دچار مشکل باشد و به درستی کار نکند، باطری ماشیندیگر به عنوان یک منبع ذخیره‌ی انرژی که عمده وظیفه‌اش تامین انرژی مورد نیاز برای استارت زدن خودرو است عمل نمی‌کند. در چنین شرایطی باطری ماشینناگزیر از بر عهده گرفتن وظایف دینام خودرو خواهد بود و فشار بیشتری بر آن وارد می‌شود. در نتیجه انرژی ذخیره شده در باتری نیز زودتر از حالت عادی تخلیه خواهد شد.

مهم‌تر از این موضوع آن که این انرژی تخلیه شده قادر به بازیابی یا جایگزینی هم نخواهد بود. پس مسلم است که در چنین شرایطی خوابیدن باتری ماشین به امری گریز ناپذیر و محتمل تبدیل می‌شود.

دلیل اصلی این امر آن است که باتری خودروها بیش از هر چیز به عنوان یک منبع ذخیره‌ی انرژی برای تامین نیروی استارت خودرو به کار می‌روند و به منظور کارکرد مداوم و طولانی مدت ساخته نشده‌اند. از همین رو کار کردن طولانی مدت و مداوم یک باتری می‌تواند به خالی شدن شارژ آن و از کار افتادن باتری منجر شود. در مجموع اگر سیستم شارژ باتری یک خودرو دچار مشکل شود، انرژی مورد نیاز برای فعالیت باطری ماشینتامین نخواهد گردید و در نتیجه دیر یا زود مشکل خالی شدن باتری گریبان خودرو و مالک آن را خواهد گرفت.

مهم‌ترین دلایل خوابیدن باتری ماشین

۲. روشن ماندن چراغ‌های ماشین

از دیگر دلایل رایجی که در بسیاری از اوقات موجبات خالی شدن شارژ باطری ماشین را فراهم می‌آورد روشن ماندن چراغ‌های داخلی یا خارجی خودرو به مدت طولانی است. در واقع برخی از رانندگان کم حواس شب‌ها پس از پارک کردن خودروی خود فراموش می‌کنند که چراغ‌های داخلی یا خارجی آن را خاموش نمایند و خودرو را در همان وضعیت به حال خود رها می‌کنند.

 

این دسته از رانندگان هنگامی که صبح روز بعد برای استفاده از خودرو پشت فرمان آن می‌نشینند معمولا با این حقیقت تلخ روبرو می‌شوند که اتومبیل آنها دیگر استارت نمی‌خورد. در چنین شرایطی مسلم است که عمده شارژ باطری ماشین در طول شب گذشته برای روشن نگه داشتن چراغ‌های آن هدر رفته است و باتری خالی شده دیگر توانی برای تامین انرژی مورد نیاز برای استارت زدن خودرو ندارد.

البته این امر ممکن است به بی‌دقتی راننده مربوط نشود و دلیل اصلی آن وجود عیب و ایراد در سوییچ چراغ‌های داخلی و بیرونی خودرو باشد. در صورت وجود این مشکل چراغ‌های داخلی یا خارجی خودرو بدون اطلاع راننده به شکل خود به خود روشن می‌ماند و در طولانی مدت تمام انرژی موجود در باری را مصرف می‌کند. از همین رو بهتر است وضعیت چراغ‌ها و سیم‌ها یا کابل‌های متصل به آنها هرازگاه مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد تا در صورت وجود مشکل در آنها، ایرادهای موجود رفع گردد.

۳. پوسیدگی کابل‌های متصل به باتری

از دیگر دلایل رایجی که منجر به از کار افتادن باطری ماشین و خالی شدن شارژ موجود در آن می‌شود پوسیدگی کابل‌های اتصال باتری به موتور و سایر بخش‌های خودرو یا قطع شدن آنها است. بر این اساس اگر با مشکل استارت نخوردن خودرو روبرو هستید بهتر است پیش از انجام هر اقدامی کابل‌ها و راه‌های ارتباطی باطری ماشینبا سایر بخش‌های سیستم استارت را مورد بررسی قرار دهید و از سلامت آنها اطمینان حاصل کنید.

 شما برای دریافت قیمت باطری ماشین و خرید آنلاین باتری ماشین به باتری کار مراجعه نمایید.

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 139 تاريخ : چهارشنبه 19 شهريور 1399 ساعت: 17:17

پایتون (به انگلیسی: Python) یک زبان برنامه‌نویسی تفسیری، سطح بالا، و همه منظوره است، که خیدو فان روسوم[a] آن را طراحی کرده‌است، و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» می‌باشد و نویسه‌های فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده می‌شوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونه‌ای طراحی شده‌است که به برنامه‌نویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ می‌دهد.

کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

بر خلاف برخی زبان‌های برنامه‌نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از گرامر زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند، و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

پایتون مدل‌های مختلفی از آموزش برنامه‌نویسی (از جمله شی‌گرا و برنامه‌نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغیرها از یک سامانهی پویا استفاده می‌کند.

این زبان از زبان‌های برنامه‌نویسی مفسر بوده و به صورت کامل یک زبان شیءگرا است که در ویژگی‌ها با زبان‌های تفسیری پرل، روبی، اسکیم، اسمال‌تاک و تی‌سی‌ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند.

زبان پایتون ۲ رسماً از سال ۲۰۲۰ دیگر پشتیبانی نمی‌شود و پایتون ۲٫۷٫۱۸ آخرین نسخهی پایتون ۲٫۷ و همچنین پایتون ۲ است؛ و ازاین به بعد دیگر هیچ وصلهی امنیتی ای یا بهبود دیگری در این نسخه داده نخواهد شد.با پایان پشتیبانی از پایتون ۲ فقط پایتون ۳ نسخه‌های بعدی آن پشتیبانی خواهند شد.

پایتون پروژه‌ای آزاد و متن‌باز توسعه‌یافته‌است و توسط بنیاد نرم‌افزار پایتون مدیریت می‌گردد.

پایتون اواخر دهه ۱۹۸۰ (میلادی) توسط خودو فان روسوم در مؤسسه ملی تحقیقات ریاضی و رایانه[b] (CWI) در کشور هلند ایجاد شد.

 

هدف خیدو از ابداع پایتون ایجاد جانشینی برای زبان برنامه‌نویسی ای‌بی‌سی بود. که قابلیت پردازش استثناها را داشته باشد. پیاده‌سازی پایتون در دسامبر ۱۹۸۹ آغاز شد. خَودو طراح اصلی پایتون است و نقش مداوم او در تصمیم‌گیری پیرامون اهداف پایتون، باعث شد که انجمن پایتون به او لقب دیکتاتور خیرخواه جاویدان[c] را بدهد. فان روسوم تا ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۸ مسئولیت رهبری پروژهی پایتون را به عهده داشت. در آن زمان او اعلام کرد که از مسئولیت خود به عنوان دیکتاتور خیرخواه جاویدان کناره‌گیری می‌کند. در حال حاضر او مسئولیت رهبری پروژهی پایتون را به یک شورای ۵ نفرهی چرخان که خود نیز یکی از اعضای آن است داده‌است.

پایتون ۲٫۰ در ۱۶ اکتبر ۲۰۰۰ با ویژگی‌های مهم و جدید بسیاری منتشر شدکه شامل بازیافت حافظه با قابلیت شناسایی دور[d] و پشتیبانی از یونیکد بود.

پایتون ۳٫۰ در ۳ دسامبر ۲۰۰۸ منتشر شد این نسخه بازنویسی عمده ای از نسخهٔ قبل بود که سازگاری عقبرو[e] را شکسته بود.از سال ۲۰۱۵ مقرر شد نسخه‌های آموزش برنامه نویسی پایتون ۲٫۷ تنها تا سال ۲۰۲۰ پشتیبانی شوند.

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت: 13:59

خوابیدن باطری ماشین به عنوان یکی از مشکلات رایج مرتبط با سیستم برق رسانی خودرو شناخته می‌شود که به نام‌های دیگری نظیر مردن باتری، خالی شدن باتری یا دشارژ شدن باتری هم معروف است. دلیل اصلی به وجود آمدن این مشکل خالی شدن شارژ باتری خودرو است. به این معنی که باتری خودرو بنا به دلایل مختلف دیگر توانی به منظور تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز الکتریکی برای فعالیت سیستم برق‌رسانی خودرو را ندارد

مشکل خوابیدن باطری ماشین بیش از هر چیز خود را در روشن نشدن موتور خودرو یا استارت نخوردن آن نمایان می‌سازد. البته این موضوع می‌تواند به دلایل دیگری نظیر خرابی سیستم استارت خودرو یا وجود عیب و ایراد در دینام آن هم به وجود آمده باشد. در هر حال مشکل روشن نشدن موتور خودرو به هنگام استارت زدن آن از وجود عیب و ایراد در سیستم برق‌رسانی خودرو ناشی می‌شود. اما چگونه و از کجا بفهمیم که دلیل اصلی به کار نیفتادن موتور خودرو پس از استارت زدن، خوابیدن باتری ماشین است و این مشکل به سایر قطعات موجود در سیستم برق‌رسانی اتومبیل مربوط نمی‌شود؟

چگونه از خوابیدن باتری ماشین اطمینان حاصل کنیم؟

اگر از سالم بودن دینام خودروی خود به صورت صد در صد اطمینان دارید اما موتور آن پس از استارت خوردن روشن نمی‌شود، عیب و ایراد اصلی خودروی شما به احتمال فراوان از سیستم استارت آن است. حال این مشکل می‌تواند به باطری ماشین و عیب و ایرادهای رایج وابسته به آن مربوط باشد. به طور حتم یکی از ایرادهای مذکور خوابیدن باتری ماشین خودرو است. از جمله نشانه‌های ظاهری رایجی که می‌تواند بر این مشکل دلالت داشته باشد بلند شدن صدایی شبیه به تلق تلق کردن هنگام استارت خوردن خودرو است. در چنین شرایطی معمولا موتور خودرو روشن نمی‌شود و پس از چند بار استارت زدن ممکن است سر و صدای مذکور نیز دیگر به گوش نرسد.

برای اطمینان یافتن از این موضوع که آیا به عنوان راننده‌ای که خودروی او استارت نمی‌خورد با مشکل خوابیدن باتری ماشین روبرو هستید یا خیر می‌توانید موتور خودرو را با هل دادن آن روشن کنید. پس از انجام این کار تمام سیم‌های متصل به باتری را جدا کرده و اندکی صبر کنید. اگر دینام خودرو توانایی شارژ کردن سیستم برق‌رسانی خودرو را نداشته باشد موتور آن تنها پس از سپری شدن لحظه‌ای کوتاه خاموش می‌شود.

 

بنابراین در چنین شرایطی احتمالا مشکل استارت نخوردن از باتری خودرو نیست و به سایر اجزای سیستم برق‌رسانی آن مانند دینام مربوط می شود. اما اگر موتور خودرو روشن بماند و به کار کردن ادامه دهد، به احتمال فراوان مشکل عدم روشن شدن موتور از باتری خودرو است. البته باید به این نکته توجه داشت که به طور کل خوابیدن باتری ماشین با خرابی باتری کاملا متفاوت است و نباید این دو موضوع را یکی دانست.

در صورت خرابی باتری خودرو باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تعویض آن اقدام کرد. اما مشکل خوابیدن باتری ماشین می‌تواند با شارژ شدن مجدد آن برطرف شود. حال شاید این پرسش مطرح شود که دلایل خوابیدن باتری ماشین چیست و چگونه می‌توان از آنها اجتناب کرد؟

که در این زمان شما می توانید با تماس با باتری کار از خدمات رایگان تعویض باتری ماشین در محل برخوردار شوید.

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت: 13:36

 

چگونه ریمپ می تواند عمر موتور را زیاد کند ؟

به طور مثال در خودرو H30 CROSS – اچ سی کراس که موتور آن TU5 و ایسیو بوش ME 7.4.4 یورو ۴ می باشد، این خودرو زمانی که با بنزین ایران کار می کند دارای ناک یا احتراق پیش رس می باشد که دلیل این امر استفاده از بنزین یورو ۲ در خودرو یورو ۴ می باشد. همین ناک علاوه بر افت راندمان باعث کاهش عمر موتور می شود. ایراد ناک را به راحتی میتوان با ریمپ ایسیو کاملا برطرف نمود که این کار علاوه بر بهبود کشش و شتاب، عمر موتور نیز افزایش می یابد.

یا در همین خودرو دمای بالا آب علاوه بر کاهش عمر مفید قطعات باعث بالا رفتن دمای خنک کن گیربکس اتوماتیک می شود. بالارفتن دمای گیربکس علاوه بر آسیب به خود گیربکس منجر به ضربه زدن یا تقه های گیربکس می شود. با کاهش دمای خنک کن از طریق ریمپ ECU تمامی مشکلات حل شده و عمر خودرو افزایش می یابد.

از انجا که اعضای تیم دکتر ریمپ اعضای انجمن ملی موتور ایران ( مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو ) بوده به تمامی بنچ مارک های حاصل از آزمایشات موتور TU5 ،TU3 ،EF7 دسترسی دارند، تغییرات را با علم کامل به این موتورها انجام می دهند.

آیا ریمپ ecu ضرر دارد؟ هم بله، هم خیر

ریمپ به معنای بازنگری دوباره برنامه ECU خودرو برای اپتیمم سازی موتور است. اگر ریمپ توسط افراد متخصص انجام نشود باعث آسیب جدی به موتور می شود.

اگر آوانس جرقه زنی افزایش یابد باعث افزایش قدرت موتور می شود. تمامی تغییرات ریمپ ای سی یو با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی و کیفیت سوخت بنزین ایران تغییر می یابد تا بدون ایجاد مشکل در موتور و کاهش عمر موتور این تغییر انجام شود.

در مرکز دکتر ریمپ به طور تخصصی ریمپ انجام میشود.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 15:03

افزایش آوانس جرقه باید بر اساس طراحی موتور انجام شود. به این دلیل که موتورهای جدید محفظه احتراق توسعه یافته تری دارند و قابلیت تحمل تراکم بالاتر و اوانس جرقه بیشتر بدون ناک را دارند. نتیجه آنکه در زمان ریمپ میزان آوانس جرقه کاملا باید بر اساس شرایط و نوع موتور انجام گردد. افراد غیر متخصص به علت عدم آگاهی و دانش آکادمیک در حوزه خودرو آوانس جرقه را به صورت کاملا غیر حرفه ای تغییر می دهند که همین امر باعث شکستن پیستون، ذوب شدن آن و یاتاقان زدن خودرو می شود.

اگر در حین انجام عملیات ریمپ ECU توسط افراد غیر متخصص سوخت به صورت غیر اصولی کم یا زیاد شود، علاوه بر افزایش مصرف سوخت باعث آسیب های همچون خرابی کاتالیست، افزایش دمای موتور، سوختن واشر سرسیلندر و … می شود.

افراد غیر حرفه ای با تغییر در برنامه ایسیو اقدام به حذف سنسور میل سوپاپ می کنند تا خطای سنسور موقعیت میل سوپاپ را حذف کنند. این افراد به جای حل مسئله و رفع سر منشا ایراد، صورت مسئله را پاک میکنند.

حذف سنسور میل سوپاپ باعث می شود که حالت پاشش سوخت از ترتیبی به نیمه ترتیبی تغییر کند که همین امر باعث افزایش سوخت می شود.

در موتور هایی که دارای سیستم متغییر سوپاپ VVT هستند مانند سمند موتور ملی EF7 حدف سنسور میل سوپاپ با ریمپ ایسیو منجر به از کار افتادن سیستم متغییر سوپاپ شده و موقعیت میل سوپاپ نسبت به میل لنگ به هم میریزد. همین امر باعث کاهش شدید قدرت موتور و افزایش مصرف می گردد.

افراد غیر حرفه ای اقدام به افزایش کاتاف موتور هم زمان با ریمپ ECU میکنند که امر بین تیونر ها امری رایج است اما افزایش کاتاف بدون افزایش راندمان حجمی امری بسیار غیر حرفه ای است. اینکار نه تنها منجر به افزایش قدرت موتور نمی شود بلکه باعث افت توان موتور و آسیب جدی به قطعات میگردد. افزایش کاتاف با ریمپ ایسیو زمانی مجاز می باشد که راندمان حجمی موتور با لوازمی مانند هدرز، میل سوپاپ، کیت مکش و … افزایش یافته باشد.

توجه: اگر ریمپ ایسیو توسط افراد متخصص انجام شود علاوه بر اینکه عمر موتور را کم نمیکند بلکه می توان بعضی از مشکلاتی که کمپانی به دلیل برخی از مسائل مجبور با اعمال محدودیت شده برداشت و همین کار منجر به افزایش راندمان و افزایش عمر موتور شود.

دکتر ریمپ همراه همیشگی شما میباشد.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 14:58

 

معرفی زبان برنامه‌نویسی پایتون

در حال حاضر پایتون یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی دنیا است؛ هم طرفدارانی در میان مبتدیان دارد و هم شیفتگانی در میان حرفه‌ای‌ها مضاف بر اینکه شرکت‌های بزرگی از این زبان برای توسعهی اپلیکیشن‌های خود استفاده می‌کنند که از آن جمله می‌توان به گوگل اشاره کرد که از این زبان برای توسعه موتور جستجوی گوگل و یوتیوب استفاده کرده است و این نشان از موفقیت این زبان برنامه‌نویسی سطح‌بالا دارد (از جمله دیگر اپلیکیشن‌های محبوبی که با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون طراحی شده‌اند می‌توان به سایت Quora که یک جامعه مجازی پرسش‌وپاسخ است، تحلیل داده‌های سرویس موسیقی Spotify و نرم‌افزار دسکتاپ Dropbox اشاره کرد.)

در واقع، زبان برنامه‌نویسی پایتون یک زبان چندمنظوره و شیی گرا است و همان‌طور که از نمونه نرم‌افزارهای نوشته‌شده با این زبان که در بالا به آن‌ها اشاره شد مشخص است، از این زبان می‌توان برای توسعه سایت‌های دینامیک گرفته تا تحلیل داده‌ها و نرم‌افزارهای دسکتاپ استفاده نمود.

معرفی دوره آموزش پایتون

در آموزش برنامه نویسی پایتون در آکادمی بنو سعی نموده‌ایم تا مفاهیم پایه‌ای این زبان را به شکلی ساده برای برنامه‌نویسان تازه‌کار و علاقه‌مند به یادگیری این زبان شرح داده و ایشان را با جنبه‌های مختلف Python 3 آشنا سازیم.

خالق زبان برنامه‌نویسی پایتون

زبان پایتون توسط Guido van Rossum طراحی شده است که لقب وی Benevolent Dictator for Life به‌ معنای «دیکتاتور خیرخواه جاویدان» است. وی پیش از طراحی این زبان اقدام به طراحی زبانی تحت‌ عنوان ABC کرده بود اما با اقبال عمومی مواجه نشد. در واقع، پس از آنکه گودیو وَن روسوم بازخوردهایی در ارتباط با این زبان از سایر برنامه‌نویسان گرفت، در زمستان سال ۱۹۸۹ زبان پایتون را پایه‌ریزی کرد که بر خلاف زبان قبلی‌اش به‌ خوبی مورد استقبال سایر برنامه‌نویسان و شرکت‌های نرم‌افزاری سرتاسر دنیا قرار گرفت.

شما با مراجعه به سایت آکادمی بنو به راحتی می توانید به صورت آنلاین آموزش برنامه نویسی کلیه زبان ها را آموزش ها را به صورت رایگان آموزش ببینید.

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 14:28

 

معرفی زبان برنامه‌نویسی پایتون

در حال حاضر پایتون یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی دنیا است؛ هم طرفدارانی در میان مبتدیان دارد و هم شیفتگانی در میان حرفه‌ای‌ها مضاف بر اینکه شرکت‌های بزرگی از این زبان برای توسعهی اپلیکیشن‌های خود استفاده می‌کنند که از آن جمله می‌توان به گوگل اشاره کرد که از این زبان برای توسعه موتور جستجوی گوگل و یوتیوب استفاده کرده است و این نشان از موفقیت این زبان برنامه‌نویسی سطح‌بالا دارد (از جمله دیگر اپلیکیشن‌های محبوبی که با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون طراحی شده‌اند می‌توان به سایت Quora که یک جامعه مجازی پرسش‌وپاسخ است، تحلیل داده‌های سرویس موسیقی Spotify و نرم‌افزار دسکتاپ Dropbox اشاره کرد.)

در واقع، زبان برنامه‌نویسی پایتون یک زبان چندمنظوره و شیی گرا است و همان‌طور که از نمونه نرم‌افزارهای نوشته‌شده با این زبان که در بالا به آن‌ها اشاره شد مشخص است، از این زبان می‌توان برای توسعه سایت‌های دینامیک گرفته تا تحلیل داده‌ها و نرم‌افزارهای دسکتاپ استفاده نمود.

معرفی دوره آموزش پایتون

در آموزش برنامه نویسی پایتون در آکادمی بنو سعی نموده‌ایم تا مفاهیم پایه‌ای این زبان را به شکلی ساده برای برنامه‌نویسان تازه‌کار و علاقه‌مند به یادگیری این زبان شرح داده و ایشان را با جنبه‌های مختلف Python 3 آشنا سازیم.

خالق زبان برنامه‌نویسی پایتون

زبان پایتون توسط Guido van Rossum طراحی شده است که لقب وی Benevolent Dictator for Life به‌ معنای «دیکتاتور خیرخواه جاویدان» است. وی پیش از طراحی این زبان اقدام به طراحی زبانی تحت‌ عنوان ABC کرده بود اما با اقبال عمومی مواجه نشد. در واقع، پس از آنکه گودیو وَن روسوم بازخوردهایی در ارتباط با این زبان از سایر برنامه‌نویسان گرفت، در زمستان سال ۱۹۸۹ زبان پایتون را پایه‌ریزی کرد که بر خلاف زبان قبلی‌اش به‌ خوبی مورد استقبال سایر برنامه‌نویسان و شرکت‌های نرم‌افزاری سرتاسر دنیا قرار گرفت.

شما با مراجعه به سایت آکادمی بنو به راحتی می توانید به صورت آنلاین آموزش برنامه نویسی کلیه زبان ها را آموزش ها را به صورت رایگان آموزش ببینید.

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 14:27

 

سفارش آنلاین خدمات تعویض باتری خودرو در محل از باتری کار چه مزیتی دارد؟

    امکان سفارش آنلاین و تعیین روز و ساعت: برای اینکه تعویض باتری ماشین در منزل شما انجام شود، نیازی نیست در تعمیرگاه‌ها و خیابان‌ها به دنبال باتری‌ساز بگردید. شما می‌توانید با سفارش آنلاین در باتری کار و با مشخص کردن روز و ساعت، از متخصص بخواهید تا با خریداری باتری نو، به محل مورد نظرتان مراجعه کرده و کار نصب کردن باطری ماشین را برایتان انجام دهد.

    دسترسی به تعمیرکاران باتری‌ساز مورداطمینان: باتری به‌نوعی نقش قلب خودرو را ایفا می‌کند. درنتیجه اطمینان از بهترین بودن آن و همچنین نصب صحیح بسیار اهمیت دارد. شما باید متخصصانی را برای این کار انتخاب کنید که از صحت کاری آن‌ها اطمینان داشته باشید. باتری کار تمامی این متخصصان را در تهران کنار یکدیگر جمع کرده تا شما در کمترین زمان، به مورداطمینان‌ترین آن‌ها با بهترین قیمت باطری ماشین دسترسی داشته باشید.

    تعویض باتری انواع ماشین: تعویض باتری ماشین، از باتری‌های قدیمی تا باتری‌های جدید و با هر برند و مارکی را می‌توانید از متخصصان باتری کار درخواست کنید. هیچ تفاوتی ندارد که ماشین شما داخلی یا خارجی باشد، یا باتری شما جدید یا قدیمی باشد بلکه تعویض باتری هر نوع خودرو به کمک متخصصان باتری کار امکانپذیر است.

    خرید باتری توسط کارشناس: اگر در مورد باتری‌ها اطلاعات ندارید، کارشناس باتری کار بهترین و مناسب‌ترین باتری‌ها را به شما معرفی می‌کند تا تصمیم‌گیری برایتان آسان شود. همچنین باتری قدیمی شما را خریداری کرده و از قیمت باتری نو کم می‌کند.

    مشاوره رایگان: اگر برای انتخاب یک باتری مناسب برای خودرو و یا زمان تعویض آن دچار مشکل هستید، باتری کار امکانی را فراهم کرده تا پس از ثبت سفارش بتوانید به‌صورت رایگان با متخصصان ما ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها مشاوره بگیرید.

    پشتیبانی باتری کار: از لحظه‌ای که در باتری کار سفارش خود را ثبت می‌کنید، تا زمانی که خدمات متخصصان پایان یابد، تیم پشتیبانی باتری کار در کنار شماست. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سؤالی می‌توانید با پشتیبانی باتری کار تماس گرفته و موضوع را با آن‌ها درمیان بگذارید.

 

روند ثبت سفارش خدمات تعویض باتری ماشین در محل از باتری کار چگونه است؟

ثبت سفارش خدمات تعویض باتری خودرو در محل از باتری کار رایگان است و با کلیک بر روی ثبت رایگان سفارش می‌توانید متخصصان را از نیاز خود باخبر کنید. در مرحله اول برند و مدل خودرو را در کادر مشخص شده یادداشت کنید. سپس از بین گزینه‌های موجود، برند باتری موردنظر را انتخاب کنید. صباباتری، اوربیتال سپاهان پیشنهاد متخصص متناسب با خودروی شما، از گزینه‌های موجود در این قسمت هستند. در مرحله بعدی آمپر باتری موردنظر را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. سپس در کادر مشخص شده، توضیحات تکمیلی را برای متخصص یادداشت کنید. درنهایت نیز روز و ساعت و مکان مراجعه متخصص را انتخاب کرده و ثبت سفارش به پایان می‌رسد. شما می‌توانید از امتیاز متخصصان و همچنین نظر کاربران دیگر که از این خدمت استفاده کرده‌اند، بهره ببرید و بهترین متخصص را برای انجام کار تعویض باتری خودرو انتخاب کنید.

هزینه تعویض باتری ماشین در محل چقدر است؟

چطور به کیفیت خدمات تعویض باتری خودرو باتری کار اعتماد کنم؟

برای اینکه زمان تعویض باتری ماشین خود را تشخیص دهید تا به متخصص مراجعه کنید، ابتدا باید نشانه‌های تعویض باتری ماشین را بدانید. عدم وجود برق در سیستم ماشین و یا بد استارت خوردن خودرو نمونه‌ای از آن‌ها هستند. اما متخصصان باتری کار می‌توانند در زمینه خرید باتری خودرو و نصب و تعویض آن بر روی ماشین کمکتان کنند. شما می‌توانید از نزدیک نحوه تعویض باتری خودرو را مشاهده کرده و از کیفیت خدماتی که به شما ارائه می‌شود اطمینان حاصل کنید.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 150 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 13:54